Sprawozdanie – czerwiec 2018

Aktywności zaplanowane na zajęciach w m‑cu czerwcu i ich cele: utrwalanie i powtórzenie znanych już wcześniej zabaw oraz ćwiczeń, doskonalenie poznanych form ruchu – relacji „Z” , „Przeciwko” i „Razem”, ćwiczenia wspomagające pewność siebie, świadomość własnej osoby. (więcej…)

Sprawozdanie maj 2018

W miesiącu maju dzieci dzięki zdobytej już wiedzy na temat schematu własnego ciała, swobodnie poruszały się we wspólnie zajmowanej przestrzeni, potrafiły określić części ciała zarówno u siebie jak i u swoich kolegów, ćwiczyły takie relacje, aby móc określić położenie własnego ciała z uwzględnieniem pojęć: obok, na, pod, przodem, tyłem. Dodatkowo dzieci doskonaliły ćwiczenia oparte na relacji „z” oraz „razem”. (więcej…)

Sprawozdanie kwiecień 2018

W miesiącu kwietniu dzieci poprzez ćwiczenia i zabawę uporządkowały zdobytą już wiedzę na temat schematu własnego ciała, swobodnie poruszały się we wspólnie zajmowanej przestrzeni, potrafiły określić części ciała zarówno u siebie jak i u swoich kolegów, ćwiczyły takie relacje, aby móc określić położenie własnego ciała z uwzględnieniem pojęć: obok, na, pod, przodem, tyłem. (więcej…)

Sprawozdanie marzec 2018

W miesiącu marcu dzieci poprzez ćwiczenia i zabawę uporządkowały zdobytą już wiedzę na temat schematu własnego ciała, potrafiły określić części ciała zarówno u siebie jak i u swoich kolegów, doskonaliły orientację przestrzenną oraz dzielenie się przestrzenią ze współuczestnikami wspólnej zabawy. Dodatkowo dzieci doskonaliły ćwiczenia oparte na relacji „razem”.
Utrwalenie poznanych już schematów działań na zajęciach pozwoliło dzieciom na przyjęcie otwartej i akceptującej postawy do proponowanych ćwiczeń i zabaw. (więcej…)

Sprawozdanie ‑luty 2018

W miesiącu lutym dzieci doskonaliły ruch w przestrzeni według poznanych w poprzednim miesiącu schematów. Powtarzanie nabytych „umiejętności zarządzania” swoim ciałem w przestrzeni i wobec innych osób utrwaliło i usystematyzowało nabytą w trakcie zajęć wiedzę. (więcej…)

Sprawozdanie – 01.2018

W miesiącu styczniu dzieci doskonaliły ruch w przestrzeni według poznanych w poprzednim miesiącu schematów. Powtarzanie nabytych „umiejętności zarządzania” swoim ciałem w przestrzeni i wobec innych osób utrwaliło i usystematyzowało nabytą w trakcie zajęć wiedzę. (więcej…)