Kadrę pedagogiczną w Małych Olimpijczykach tworzy zespół wykwalifikowanych, kreatywnych i przyjaznych dzieciom nauczycieli dbających o ciepłą atmosferę i jak najlepsze wyniki nauczania oraz rozwój dzieci.

Placówka dba o to by wszyscy zatrudnieni Nauczyciele stale podnosili swoje kwalifikacje na kursach i szkoleniach.

Agnieszka Kurzela

Dyrektor administracyjny przedszkola Mali Olimpijczycy.

Ukończyłam studia podyplomowe na Uniwersytecie Stefana Wyszyńskiego w Warszawie na kierunku Zarządzanie Oświatą


Karolina Lamirowska

Dyrektor pedagogiczny przedszkola Mali Olimpijczycy.

Ukończyłam studia licencjackie o kierunku „Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami terapii pedagogicznej” oraz studia magisterskie na kierunku edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna, obecne pogłębiam swoja wiedze na studiach podyplomowych.  Uzyskałam stopień nauczyciela kontraktowego.

Moimi celami w pracy są:

  • wspieranie wszechstronnego rozwoju dziecka, zgodnie z jego potencjałem i możliwościami rozwojowymi
  • nauczenie dziecka samodzielności w zdobywaniu wiedzy, współpracy i współdziałania w grupie, rozwijanie kreatywności
  • dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo dzieci
  • współpraca z rodzicami

Praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji oraz motywuje mnie do ciągłego rozwoju ponieważ to one uczą mnie jak cieszyć się z najdrobniejszych rzeczy i zachwycać się otaczającym światem. Mam nadzieję, że czas spędzony przez dzieci w przedszkolu Mali Olimpijczycy zostanie przez nie zapamiętany jako prawdziwie cudowne lata w ich życiu.

Uczestniczyłam w wielu szkoleniach:

  • Analiza i interpretacja rysunków dziecięcych“
  • Jak prowadzić zajęcia grafomotoryczne z elementami terapii ręki z dziećmi w w wieku przedszkolnym“
  • Asertywność w relacjach z rodzicami wychowanków“
  • Jak sobie radzić z trudnymi zachowania i u dzieci. Jak kształtować zachowania pożądane“
  • Autyzm, Zespół Aspergera. Praca z dzieckiem ze spektrum autyzmu“
  • Jak być dobrym nauczycielem“
  • Reforma edukacji – nowa podstawa programowa“
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka“
  • Pierwsza pomoc BLS-AED“
  • Przeciwdziałanie przemocy i agresji w środowisku przedszkolnym“
  • Dziecko nadpobudliwe w przedszkolu – metody pracy “
  • Kreatywny nauczyciel – nowoczesne przedszkole“
  • Kurs na kierownika wypoczynku“
  • Arteterapia w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym“
  • Sensoplastyka ® Wstęp“
  • Sensoplastyka ® Trener 1 stopnia“
  • Wdrożenie RODO w placówkach oświatowych“
  • Metoda Glenna Domana w nauczaniu“

Marta Akus

Ukończyłam studia magisterskie w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna.

Jestem również absolwentką studiów podyplomowych na kierunku Wczesne wspomaganie oraz edukacja dzieci i młodzieży ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.

Swoje doświadczenie zawodowe i umiejętności interpersonalne wzbogaciłam o kursy i szkolenia o tematyce:

  • Dziecięca matematyka prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej“
  • Analiza i interpretacja rysunków dziecięcych“
  • Jak prowadzić zajęcia grafomotoryczne z elementami terapii ręki z dziećmi w wieku przedszkolnym“
  • Asertywność w relacjach z rodzicami wychowanków“
  • Jak sobie radzić z trudnymi zachowania i u dzieci. Jak kształtować zachowania pożądane“
  • Autyzm, Zespół Aspergera. Praca z dzieckiem ze spektrum autyzmu“
  • Jak być dobrym nauczycielem“
  • Reforma edukacji – nowa podstawa programowa“
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka“
  • Pierwsza pomoc BLS-AED“
  • Przeciwdziałanie przemocy i agresji w środowisku przedszkolnym“
  • Dziecko nadpobudliwe w przedszkolu – metody pracy “
  • Kreatywny nauczyciel – nowoczesne przedszkole“
  • Kurs na kierownika wypoczynku“
  • Arteterapia w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym“
  • Sensoplastyka ® Wstęp“
  • Sensoplastyka ® Trener 1 stopnia“
  • Wdrożenie RODO w placówkach oświatowych“
  • Metoda Glenna Domana w nauczaniu“
  • Cykl szkoleń METODY KRAKOWSKIEJ ®“
  • Wprowadzenie do uważności dla dzieci”

Uwielbiam pracować z dziećmi, ponieważ sprawia mi to ogromną radość i czuję się spełniona. Moja osobowość cechuje się wszechstronnością i jest nastawiona na współpracę i działanie  dlatego najważniejsze jest dla mnie to aby moja praca pomogła najmłodszym w prawidłowym rozwoju i wychowaniu oraz dawała im wiele radości i spełnienia. Staram się stworzyć dzieciom przyjazną, domową atmosferę, a także zapewnić im bezpieczeństwo i poczucie, że są kimś wyjątkowym.  Z przyjemnością pogłębiam swoją wiedzę i umiejętności na szkoleniach i kursach oraz podczas czytania książek i artykułów o tematyce pedagogicznej.


Dagmara Andrzejczyk

Ukończyłam studia licencjackie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Obecnie jestem na drugim roku studiów magisterskich o tym samym kierunku. W tym roku uzyskałam stopień awansu zawodowego na nauczyciela kontraktowego.

Jestem osobą ciepłą, uśmiechniętą i zawsze pełną chęci do pracy. Praca z dziećmi sprawia mi ogromną satysfakcję, każdy dzień z nimi jest inny oraz przynosi nowe doświadczenia. W swojej pracy staram się otaczać dzieci troską i zrozumieniem, rozbudzać ich zainteresowania i umiejętności.

Uczestniczyłam w wielu szkoleniach:

  • Metoda ruchu rozwijającego Veroniki Sherborne“
  • Metody behawioralne w pracy z dziećmi“
  • Teoria wielorakich inteligencji jako postawa indywidualizacji“
  • Arteterapia  w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym“
  • Dziecko nadpobudliwe w przedszkolu – metody pracy“
  • Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci“
  • Jak być dobrym nauczycielem“
  • Przeciwdziałanie przemocy i agresji w środowisku przedszkolnym“
  • Zachowania agresywne i trudne dzieci i uczniów – wybrane techniki i metody radzenia sobie z trudnymi zachowaniami dzieci i młodzieży“
  • Kreatywny nauczyciel – nowoczesne przedszkole“
  • Cykl szkoleń METODY KRAKOWSKIEJ“

Marcelina Bartczak-Zubkowicz – nauczyciel wczesnego wspomagania rozwoju, psycholog

Psycholog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, pedagog.

Od kilkunastu lat pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym, z trudnościami rozwojowymi (w tym z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, afazją, FAS), oraz z ich rodzinami. Prowadzę zajęcia terapeutyczne z dziećmi, konsultacje i wsparcie psychologiczne dla rodziców, oraz zajęcia grupowe. W terapii preferuję zindywidualizowane podejście do dziecka, wykorzystuję zarówno metody dyrektywne jak i niedyrektywne, zwracając szczególną uwagę na potrzeby i możliwości rozwojowe moich podopiecznych.

Staram się systematycznie podnosić swoje kwalifikacje poprzez uczestnictwo w szkoleniach i kursach. W kontakcie z drugim człowiekiem stawiam na zrozumienie i empatię


Urszula Brylska

Ukończyłam studia drugiego stopnia (magister) na kierunku pedagogika specjalna w specjalności surdopedagogika z terapią pedagogiczną na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Dodatkowo ukończyłam Państwową Szkołę Muzyczną I stopnia im. Witolda Lutosławskiego.

Uczestniczyłam w wielu szkoleniach:

  • Piszę, czytam, liczę metody pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym
  • Dziecko w świecie liter w aspekcie dostępnych metod nauki czytania i pisania
  • Wprowadzenie do uważności dla dzieci
  • Resuscytacja krążeniowo-oddechowa z wykorzystaniem AED oraz stany zagrożenia życia
  • 10 tańców wychowańców czyli wychowanie do wartości

Swoją pracę z dziećmi rozpoczęłam już na etapie liceum, udzielając lekcji gry na gitarze oraz lekcji tańca.

Jestem cierpliwą, empatyczną i odpowiedzialną osobą, która zawsze stara się budować pozytywną relację z dziećmi oraz ich rodzicami.

Moje zainteresowania obejmują szeroki zakres aktywności kreatywnych tj. Taniec, śpiew, aktorstwo i sport. Jestem zdeterminowana w dążeniu do ciągłego rozwoju i otwarta na nowe wyzwania

Karolina Keczmer

Ukończyłam studia I stopnia na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku Pedagogika w specjalności Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam już podczas studiów uczestnicząc w licznych praktykach oraz jako wolontariusz w Świetlicy Socjoterapeutyczno-Integracyjnej im. Jana Pawła II w Piastowie.

Ukończyłam szkolenia:
„Arteterapia w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym“ oraz „Bum bum rurki“

Jestem osobą odpowiedzialną, uśmiechniętą i troskliwą. Bardzo łatwą nawiązuje kontakt z dziećmi. Do każdego podchodzę indywidualnie, wspieram ich rozwój i wzmacniam samoocenę.
Prywatnie jestem „molem książkowym“ oraz mamą rocznej Antosi, dzięki której zdobyłam jeszcze większe doświadczenie w opiece nad dziećmi.


Izabela Konarzewska

Ukończyłam studia licencjackie o kierunku „Pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej” na Wszechnicy Polskiej w Warszawie.

Dodatkowo ukończyłam Warszawską Szkołę Reklamy o specjalizacji „Fotografia artystyczna i reklamowa.”

Spędzanie czasu z dziećmi daje mi mnóstwo uśmiechu każdego dnia.
Uwielbiam dziecięcą naturalność i ciekawość poznania świata. Bardzo się cieszę, że mogę im w tym towarzyszyć od najmłodszych lat.
Ukończyłam wiele szkoleń, m.in.:

  • Sensoplastyka ® Wstęp”
  • Sensoplastyka ® Trener 1stopnia”
  • Muzykoterapia”
  • TUS- trening umiejętności społecznych”
  • Arteterapia w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym”
  • Bajkoterapia”
  • Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne”
  • Bum bum rurki”
  • Kurs na kierownika wypoczynku”
  • Wdrożenie RODO w placówkach oświatowych”
  • Pierwsza pomoc BLS-AED”
  • Symultaniczno-Sekwencyjna Metoda Nauki Czytania® ”

Prywatnie interesuję się fotografią.


Sylwia Krupińska

Ukończyłam pedagogikę ogólną ze specjalizacją „Pedagogika wczesnoszkolna i korekcyjna“ na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Uczestniczyłam na spotkaniach warsztatowych z zakresu metodyki zabaw z dziećmi.

Odbyte kursy i szkolenie: „Bum bum rurki”, „Trening Umiejętność Społecznych”, „Muzykoterapia”, „Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole”.

Jestem osobą uśmiechniętą, cierpliwa i kreatywną.
Każdy dzień spędzony z dziećmi na wspólnej zabawie i nauce jest inny a przez to niepowtarzalny i wyjątkowy.


Natalia Lementowicz

Posiadam kilku letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Cechuję się spokojem, ale jestem też osobą energiczną. Łatwo nawiązuje kontakty z dziećmi, jak również z dorosłymi.

Skończyłam szkołę dla rodziców i wychowawców z zakresu wychowania i rozwoju emocjonalnego dzieci.

Mam wielkie serce i wspieram dzieci w rozwoju fizycznym, społecznym, emocjonalnym i intelektualnym. Jestem cierpliwa, opanowana i spostrzegawcza. Dużo chwalę dzieci, by wzmacniać ich samoocenę, dodatkowo posiadam umiejętności artystyczno-techniczne, co jest również moją pasją. Staram się motywować i zachęcać dzieci do współpracy. Chcę umożliwić dzieciom poznawanie świata oraz rozwijanie skrzydeł.


Aleksandra Olczyk

Neurologopeda, psychopedagog, terapeuta ręki i stopy, terapeuta miofunkcjonalny, praktyk Metody Tomatisa lvl 1.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Nauk Społecznych i Medycznych w Lublinie.

Doświadczenie w pracy zdobywałam już na studiach, uczestnicząc w licznych praktykach logopedycznych w wielu renomowanych warszawskich placówkach, szpitalach, poradniach (m.in. Instytut Matki i Dziecka, Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „TOP”, Instytut Głuchoniemych, Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabosłyszących, Poradnia Logopedyczna „Logann“, Poradnia Foniatryczna – Centralny Szpital Kliniczny na Banacha). Odbyłam także staż logopedyczny w Centrum Terapii Autyzmu SOTIS, gdzie prowadziłam indywidualną terapię logopedyczną dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

Pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz szkolnym.

W mojej 15-letniej pracy zawodowej mam i miałam przyjemność pracować z dziećmi z różnymi zaburzeniami i trudnościami (m.in. ASD, afazja, dyzartria, dyslalia, niedosłuch, jąkanie, APD, FAS, ZA).

W pracy cechuje mnie profesjonalizm, indywidualne podejście do każdego dziecka i przede wszystkim uśmiech. Połączenie partnerskiego podejścia do dzieci wraz z wieloletnim doświadczeniem w pracy w wielu przedszkolach pozwala mi prowadzić przyjazną dla dziecka i skuteczną terapię logopedyczną.

Pragnę by terapia logopedyczna nie kojarzyła się dzieciom ze żmudną pracą, lecz była odkrywaniem prawidłowej wymowy poprzez naukę i wesołą zabawę. Zajęcia staram się urozmaicać wieloma własnymi ciekawymi pomocami, ćwiczeniami logopedycznymi oraz grami edukacyjnymi.

Prywatnie mama Aleksandra💙

Uzależniona od książek📚 i podróży✈️🌎

Posiadaczka czarnego kota, który pecha nie przynosi😻🐾

Staram się na bieżąco pogłębiać swoją wiedzę logopedyczną uczestnicząc w szkoleniach, kursach, konferencjach.

Lista przebytych kursów/szkoleń oraz dodatkowo:

  • Członek PZL – Polskiego Związku Logopedów
  • Kurs ABC stymulowania poprawnego rozwoju mowy
  • Kurs Podstawy anatomii dla logopedów cz. 1. Mięśnie głowy i szyi
  • Kurs Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży
  • Kurs Multidyscyplinarnej Diagnozy i Terapii Autyzmu
  • Kurs Diagnoza funkcjonalna: połykanie, żucie, pozycje spoczynkowe, oddychanie
  • Kurs TERAPIA MIOFUNKCJONALNA – Kompleksowy program obszaru orofacjalnego I i II stopień
  • Szkolenie Całościowe spojrzenie w terapii miofunkcjonalnej
  • Szkolenie Bajkoterapia, czyli terapeutyczna rola bajek
  • Szkolenie Diagnoza lateralizacji
  • Szkolenie LATERALIZACJA istota procesu, diagnoza i strategie terapeutyczne
  • Szkolenie Lateralizacja – czyli o rozwoju orientacji dziecka w prawej i lewej stronie ciała oraz rozwoju dominacji półkul mózgowych
  • Szkolenie Podstawowe zasady terapii behawioralnej
  • Szkolenie Jąkanie – skuteczne techniki pracy logopedycznej okiem praktyka
  • Szkolenie Terapia niepłynności mowy dzieci w wieku przedszkolnym – jąkanie wczesnodziecięce
  • Szkolenie TUS – Trening Umiejętności Społecznych
  • Szkolenie Wykorzystanie techniki taipingu w terapii logopedycznej
  • Szkolenie Terapia ręki i stopy poziom I i II
  • Szkolenie z Metody Tomatisa Poziom 1 (praktyk)
  • Szkolenie Słuch fonemowy i fonetyczny – teoria i praktyka
  • Szkolenie Masaż logopedyczny
  • Szkolenie Wpływ zakłóceń przetwarzania sensorycznego na rozwój mowy. Sposoby postępowania
  • Szkolenie Ankyloglosja – wędzidełko języka. Diagnoza i terapia przed i po zabiegu.
  • Szkolenie Seplenienie boczne – diagnoza, metody korekcji i terapia
  • Szkolenie Rola wczesnej diagnozy dziecka ze spektrum autyzmu w procesie terapii
  • Szkolenie Warsztat wywoływania głosek
  • Szkolenie Diagnoza i terapia ankyloglosji
  • Szkolenie Wprowadzenie AAC i innych metod alternatywnych dziecku niemówiącemu
  • Szkolenie Strategie postępowania logopedycznego w terapii AWI
  • Szkolenie Terapia logopedyczna dziecka z wadą słuchu
  • Szkolenie Wprowadzenie do masażu pulsacyjno-palpacyjnego z elementami neuroterapii
  • Szkolenie Wprowadzenie do metody werbo-tonalnej
  • Szkolenie Ćwiczenia pamięci jako stymulacja lewej półkuli w terapii logopedycznej
  • Szkolenie Terapia logopedyczna dziecka z opóźnionym rozwojem mowy
  • Szkolenie Echolalia – jak ćwiczyć, by wykorzystać jej potencjał

Klaudia Radziejewska

Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Uzyskałam tytuł magistra pedagogiki na specjalizacji Pedagogika Przedszkolna, broniąc pracę dyplomową pt. „Czynności racjonalizatorskie dzieci 5‑letnich w Niepublicznym Przedszkolu Integracyjnym Mali Olimpijczycy w Pruszkowie“.
Ukończyłam również Chrześcijańską Akademię Teologiczną w Warszawie, gdzie zdobyłam podwójny tytuł licencjata na kierunku Pedagogika, broniąc prace dyplomowe na temat problemów w uczeniu się matematyki (dyskalkulii) dzieci w wieku szkolnym oraz oglądania przez dzieci programów telewizyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem bajek, kreskówek i filmów animowanych.

Byłam drużynową pruszkowskiej Gromady Zuchowej „Leśna Gromada“, prowadziłam zbiórki zuchowe dla dzieci, a następnie wyjechałam wraz z podopiecznymi na dwutygodniową kolonię zuchową do lasu, gdzie odcięci od telefonów komórkowych, tabletów, komputerów i innych, spędziliśmy miło czas na łonie natury.

Od roku jestem wychowawcą w grupie Jeżyków.

Posiadam Certyfikat Animatora Zabaw, gram na gitarze, śpiewam, lubię prace manualne.
Prywatnie mama dwuipółrocznych bliźniaków i kochającej książki 6‑latki.

Byłam uczestnikiem szkoleń i konferencji: „TUS“, „Organizowanie doświadczeń przyrodniczych wśród dzieci. Jak skutecznie angażować dzieci, wspomagając je w rozwoju umysłowym“, „XXIV Ogólnopolskiej Konferencji – Origami w terapii i edukacji“, „Dokąd zmierzamy w wychowaniu przedszkolnym – w poszukiwaniu wartości w edukacji małego dziecka w XXI wieku“, „Kurs przygotowawczy dla kandydatów na wychowawców wypoczynku“.


Marta Stanaszek – nauczyciel wspomagający, terapeuta SI

Pracę z dziećmi zaczęłam wiele lat temu. Moimi podopiecznymi były również dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Obecnie pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym, uwagę skupiając m.in. na problemach związanych ze spektrum autyzmu i zaburzeniach integracji sensorycznej. Wspieram dzieci, prowadząc także zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, gdzie wymagane jest indywidualne podejście i pomoc w opanowaniu konkretnych umiejętności.

Skończyłam edukację i terapię osób ze spektrum autyzmu oraz psychologię dzieci i młodzieży. Obecnie interesuje mnie tematyka rozwoju osobistego, kończę studia coachingu.

Interesują mnie zagadnienia związane z osiąganiem wewnętrznego spokoju, równowagi, wzmacniania poczucia szczęścia, jak i komunikacją, relacjami międzyludzkimi oraz zaburzeniami wieku dziecięcego.

Jestem osobą bezpośrednią, zdecydowaną, lubiącą jasne komunikaty. Kocham sztukę – odgrywa ona w moim życiu ważną rolę. Mam doświadczenie w prowadzeniu warsztatów artystycznych, jestem estetką, lubię kolory i możliwość wyrażania siebie poprzez sztukę plastyczną.

Swoje zainteresowania pogłębiam, uczestnicząc w ciekawych szkoleniach i warsztatach. Oto niektóre:

  • TUS – Trening Umiejętności Społecznych,
  • Arteterapia,
  • Hortikuloterapia,
  • Silwoterapia,
  • Bajkoterapia,
  • Terapia ręki,
  • Metoda ruchu rozwijającego Veroniki Sherbone,
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)
  • Praca z emocjami przy wykorzystaniu sztuki,
  • Budowanie pewności siebie u dziecka,
  • Gry i zabawy arteterapeutyczne
  • Rozwijanie aktywności twórczej u dzieci,
  • Poezjoterapia,
  • Teatroterapia,
  • Relaksacja w terapii i pedagogice,
  • Mindfulness – trening uważności.

Agata Sułkowska – pedagog, terapeuta integracji sensorycznej

Jestem absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Ukończyłam studia licencjackie i magisterskie na kierunku Fizjoterapia.
W przedszkolu pracuję jako terapeuta integracji sensorycznej. Kurs integracji sensorycznej I i II stopnia ukończyłam w Polskim Stowarzyszeniu Integracji Sensorycznej.
Jestem również praktykiem Metody Tomatisa na 1 i 2 poziomie co uprawnia mnie do prowadzenia treningu słuchowego Tomatisa i oceny profilu słuchowego. Dodatkowo jestem w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Przygotowanie pedagogiczne.

Uczestniczyłam w wielu szkoleniach, m.in.:

  • Diagnoza różnicowa zaburzeń dzieci ze spectrum autyzmu. Podstawowe założenia pracy metodą SI w terapii dzieci z autyzmem“
  • Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych“
  • Wybiórczość pokarmowa u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej“
  • Rehabilitacja w zaburzeniach rozwojowych niemowląt od 0–12 miesięcy “
  • kurs masażu I i II stopnia, kurs masażu bańką chińska i kamieniami wulkanicznymi
  • kurs terapii manualnej UEX wg Kaltenborna i Evjentha (moduł I)

Prywatnie jestem mamą 5‑letniej Oli. W wolnym czasie lubię czytać książki, tańczyć i pływać.


Marta Wrzochal – oligofrenopedagog, nauczyciel

Ukończyłam studia pedagogiczne na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami terapii pedagogicznej oraz studia podyplomowe z edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną – oligofrenopedagogikę.

Jestem nauczycielem od 12 lat. Praca z dziećmi to dla mnie radość i satysfakcja z wiedzy i umiejętności jakie zdobywają. Jestem dumna z każdej nowej umiejętności jaką uda nam się wspólnie wypracować.

Byłam uczestnikiem wielu szkoleń i konferencji: „Skuteczne metody rozwoju dziecka”, „ Senso-psoty- zabawy wspomagające rozwój dziecka w oparciu o teorię SI”, „TUS”, „Bajkoterapia”, „Metoda ruchu rozwijającego Veroniki Sherborne”- I stopień, „Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania”, „SIguma muzyczno – sensoryczne inspiracje Krainy Muzyki”
Staram się rozwijać swoje zainteresowania i pasje, aby swoją wiedzę wykorzystać jak najlepiej dla dobra dzieci i ich rozwoju.

Dodatkowo jestem instruktorem jazdy konnej oraz dogoterapii.

Staram się zaszczepiać w dzieciach miłość do zwierząt i empatię , zwracać ich uwagę na to ‚że one też mają uczucia , przeżywają i zasługują na szacunek ze strony człowieka.

Praca z dziećmi nauczyła mnie patrzenia na świat ich oczami. Staram się zawsze postrzegać świat z perspektywy „małego” człowieka, gdyż jest to kluczem do poznania dziecka, jego potrzeb i zachowania.


Małgorzata Jadczyk

Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyłam studia I stopnia na kierunku Pedagogika, na specjalności Edukacja Przedszkolna z Elementami Edukacji Wczesnoszkolnej.

Ukończyłam wiele szkoleń, m.in.: „Arteterapia”. „Bajkoterapia”, „Psychologia koloru”, „Sensoplastyka”, „Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne”…
Zagadnienia ze szkoleń wykorzystuję w codziennych zajęciach dydaktycznych w celu ich uatrakcyjnienia.

Pracę z dziećmi zaczęłam 5 lat temu. Początkowo jako opiekunka, a już od 4 lat w przedszkolu. Jestem osobą odpowiedzialną, troskliwą oraz kreatywną. Łatwo nawiązuję kontakt z dziećmi. Ogromną przyjemność sprawia mi prowadzenie zajęć z wykorzystaniem różnych technik plastycznych.

Prywatnie interesuję się grafiką i rysunkiem.