Kadrę pedagogiczną w Małych Olimpijczykach tworzy zespół wykwalifikowanych, kreatywnych i przyjaznych dzieciom nauczycieli dbających o ciepłą atmosferę i jak najlepsze wyniki nauczania oraz rozwój dzieci.
Placówka dba o to by wszyscy zatrudnieni Nauczyciele stale podnosili swoje kwalifikacje na kursach i szkoleniach.
Agnieszka Kurzela
Dyrektor administracyjny przedszkola Mali Olimpijczycy.
Ukończyłam studia podyplomowe na Uniwersytecie Stefana Wyszyńskiego w Warszawie na kierunku Zarządzanie Oświatą
Karolina Lamirowska
Dyrektor pedagogiczny przedszkola Mali Olimpijczycy.
Ukończyłam studia licencjackie o kierunku „Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami terapii pedagogicznej” oraz studia magisterskie na kierunku edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna, obecne pogłębiam swoja wiedze na studiach podyplomowych. Uzyskałam stopień nauczyciela kontraktowego.
Moimi celami w pracy są:
- wspieranie wszechstronnego rozwoju dziecka, zgodnie z jego potencjałem i możliwościami rozwojowymi
- nauczenie dziecka samodzielności w zdobywaniu wiedzy, współpracy i współdziałania w grupie, rozwijanie kreatywności
- dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo dzieci
- współpraca z rodzicami
Praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji oraz motywuje mnie do ciągłego rozwoju ponieważ to one uczą mnie jak cieszyć się z najdrobniejszych rzeczy i zachwycać się otaczającym światem. Mam nadzieję, że czas spędzony przez dzieci w przedszkolu Mali Olimpijczycy zostanie przez nie zapamiętany jako prawdziwie cudowne lata w ich życiu.
Uczestniczyłam w wielu szkoleniach:
- „Analiza i interpretacja rysunków dziecięcych“
- „Jak prowadzić zajęcia grafomotoryczne z elementami terapii ręki z dziećmi w w wieku przedszkolnym“
- „Asertywność w relacjach z rodzicami wychowanków“
- „Jak sobie radzić z trudnymi zachowania i u dzieci. Jak kształtować zachowania pożądane“
- „Autyzm, Zespół Aspergera. Praca z dzieckiem ze spektrum autyzmu“
- „Jak być dobrym nauczycielem“
- „Reforma edukacji – nowa podstawa programowa“
- „Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka“
- „Pierwsza pomoc BLS-AED“
- „Przeciwdziałanie przemocy i agresji w środowisku przedszkolnym“
- „Dziecko nadpobudliwe w przedszkolu – metody pracy “
- „Kreatywny nauczyciel – nowoczesne przedszkole“
- „Kurs na kierownika wypoczynku“
- „Arteterapia w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym“
- „Sensoplastyka ® Wstęp“
- „Sensoplastyka ® Trener 1 stopnia“
- „Wdrożenie RODO w placówkach oświatowych“
- „Metoda Glenna Domana w nauczaniu“
Marta Akus
Ukończyłam studia magisterskie w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna.
Jestem również absolwentką studiów podyplomowych na kierunku Wczesne wspomaganie oraz edukacja dzieci i młodzieży ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
Swoje doświadczenie zawodowe i umiejętności interpersonalne wzbogaciłam o kursy i szkolenia o tematyce:
- „Dziecięca matematyka prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej“
- „Analiza i interpretacja rysunków dziecięcych“
- „Jak prowadzić zajęcia grafomotoryczne z elementami terapii ręki z dziećmi w wieku przedszkolnym“
- „Asertywność w relacjach z rodzicami wychowanków“
- „Jak sobie radzić z trudnymi zachowania i u dzieci. Jak kształtować zachowania pożądane“
- „Autyzm, Zespół Aspergera. Praca z dzieckiem ze spektrum autyzmu“
- „Jak być dobrym nauczycielem“
- „Reforma edukacji – nowa podstawa programowa“
- „Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka“
- „Pierwsza pomoc BLS-AED“
- „Przeciwdziałanie przemocy i agresji w środowisku przedszkolnym“
- „Dziecko nadpobudliwe w przedszkolu – metody pracy “
- „Kreatywny nauczyciel – nowoczesne przedszkole“
- „Kurs na kierownika wypoczynku“
- „Arteterapia w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym“
- „Sensoplastyka ® Wstęp“
- „Sensoplastyka ® Trener 1 stopnia“
- „Wdrożenie RODO w placówkach oświatowych“
- „Metoda Glenna Domana w nauczaniu“
- „Cykl szkoleń METODY KRAKOWSKIEJ ®“
- „Wprowadzenie do uważności dla dzieci”
Uwielbiam pracować z dziećmi, ponieważ sprawia mi to ogromną radość i czuję się spełniona. Moja osobowość cechuje się wszechstronnością i jest nastawiona na współpracę i działanie dlatego najważniejsze jest dla mnie to aby moja praca pomogła najmłodszym w prawidłowym rozwoju i wychowaniu oraz dawała im wiele radości i spełnienia. Staram się stworzyć dzieciom przyjazną, domową atmosferę, a także zapewnić im bezpieczeństwo i poczucie, że są kimś wyjątkowym. Z przyjemnością pogłębiam swoją wiedzę i umiejętności na szkoleniach i kursach oraz podczas czytania książek i artykułów o tematyce pedagogicznej.
Dagmara Andrzejczyk
Ukończyłam studia licencjackie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Obecnie jestem na drugim roku studiów magisterskich o tym samym kierunku. W tym roku uzyskałam stopień awansu zawodowego na nauczyciela kontraktowego.
Jestem osobą ciepłą, uśmiechniętą i zawsze pełną chęci do pracy. Praca z dziećmi sprawia mi ogromną satysfakcję, każdy dzień z nimi jest inny oraz przynosi nowe doświadczenia. W swojej pracy staram się otaczać dzieci troską i zrozumieniem, rozbudzać ich zainteresowania i umiejętności.
Uczestniczyłam w wielu szkoleniach:
- „Metoda ruchu rozwijającego Veroniki Sherborne“
- „Metody behawioralne w pracy z dziećmi“
- „Teoria wielorakich inteligencji jako postawa indywidualizacji“
- „Arteterapia w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym“
- „Dziecko nadpobudliwe w przedszkolu – metody pracy“
- „Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci“
- „Jak być dobrym nauczycielem“
- „Przeciwdziałanie przemocy i agresji w środowisku przedszkolnym“
- „Zachowania agresywne i trudne dzieci i uczniów – wybrane techniki i metody radzenia sobie z trudnymi zachowaniami dzieci i młodzieży“
- „Kreatywny nauczyciel – nowoczesne przedszkole“
- „Cykl szkoleń METODY KRAKOWSKIEJ“
Marcelina Bartczak-Zubkowicz – nauczyciel wczesnego wspomagania rozwoju, psycholog
Psycholog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, pedagog.
Od kilkunastu lat pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym, z trudnościami rozwojowymi (w tym z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, afazją, FAS), oraz z ich rodzinami. Prowadzę zajęcia terapeutyczne z dziećmi, konsultacje i wsparcie psychologiczne dla rodziców, oraz zajęcia grupowe. W terapii preferuję zindywidualizowane podejście do dziecka, wykorzystuję zarówno metody dyrektywne jak i niedyrektywne, zwracając szczególną uwagę na potrzeby i możliwości rozwojowe moich podopiecznych.
Staram się systematycznie podnosić swoje kwalifikacje poprzez uczestnictwo w szkoleniach i kursach. W kontakcie z drugim człowiekiem stawiam na zrozumienie i empatię
Urszula Brylska
Ukończyłam studia drugiego stopnia (magister) na kierunku pedagogika specjalna w specjalności surdopedagogika z terapią pedagogiczną na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Dodatkowo ukończyłam Państwową Szkołę Muzyczną I stopnia im. Witolda Lutosławskiego.
Uczestniczyłam w wielu szkoleniach:
- Piszę, czytam, liczę metody pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym
- Dziecko w świecie liter w aspekcie dostępnych metod nauki czytania i pisania
- Wprowadzenie do uważności dla dzieci
- Resuscytacja krążeniowo-oddechowa z wykorzystaniem AED oraz stany zagrożenia życia
- 10 tańców wychowańców czyli wychowanie do wartości
Swoją pracę z dziećmi rozpoczęłam już na etapie liceum, udzielając lekcji gry na gitarze oraz lekcji tańca.
Jestem cierpliwą, empatyczną i odpowiedzialną osobą, która zawsze stara się budować pozytywną relację z dziećmi oraz ich rodzicami.
Moje zainteresowania obejmują szeroki zakres aktywności kreatywnych tj. Taniec, śpiew, aktorstwo i sport. Jestem zdeterminowana w dążeniu do ciągłego rozwoju i otwarta na nowe wyzwania
Karolina Keczmer
Ukończyłam studia I stopnia na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku Pedagogika w specjalności Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam już podczas studiów uczestnicząc w licznych praktykach oraz jako wolontariusz w Świetlicy Socjoterapeutyczno-Integracyjnej im. Jana Pawła II w Piastowie.
Ukończyłam szkolenia:
„Arteterapia w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym“ oraz „Bum bum rurki“
Jestem osobą odpowiedzialną, uśmiechniętą i troskliwą. Bardzo łatwą nawiązuje kontakt z dziećmi. Do każdego podchodzę indywidualnie, wspieram ich rozwój i wzmacniam samoocenę.
Prywatnie jestem „molem książkowym“ oraz mamą rocznej Antosi, dzięki której zdobyłam jeszcze większe doświadczenie w opiece nad dziećmi.
Izabela Konarzewska
Ukończyłam studia licencjackie o kierunku „Pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej” na Wszechnicy Polskiej w Warszawie.
Dodatkowo ukończyłam Warszawską Szkołę Reklamy o specjalizacji „Fotografia artystyczna i reklamowa.”
Spędzanie czasu z dziećmi daje mi mnóstwo uśmiechu każdego dnia.
Uwielbiam dziecięcą naturalność i ciekawość poznania świata. Bardzo się cieszę, że mogę im w tym towarzyszyć od najmłodszych lat.
Ukończyłam wiele szkoleń, m.in.:
- „Sensoplastyka ® Wstęp”
- „Sensoplastyka ® Trener 1stopnia”
- „Muzykoterapia”
- „TUS- trening umiejętności społecznych”
- „Arteterapia w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym”
- „Bajkoterapia”
- „Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne”
- „Bum bum rurki”
- „Kurs na kierownika wypoczynku”
- „Wdrożenie RODO w placówkach oświatowych”
- „Pierwsza pomoc BLS-AED”
- „Symultaniczno-Sekwencyjna Metoda Nauki Czytania® ”
Prywatnie interesuję się fotografią.
Sylwia Krupińska
Ukończyłam pedagogikę ogólną ze specjalizacją „Pedagogika wczesnoszkolna i korekcyjna“ na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Uczestniczyłam na spotkaniach warsztatowych z zakresu metodyki zabaw z dziećmi.
Odbyte kursy i szkolenie: „Bum bum rurki”, „Trening Umiejętność Społecznych”, „Muzykoterapia”, „Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole”.
Jestem osobą uśmiechniętą, cierpliwa i kreatywną.
Każdy dzień spędzony z dziećmi na wspólnej zabawie i nauce jest inny a przez to niepowtarzalny i wyjątkowy.
Natalia Lementowicz
Posiadam kilku letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Cechuję się spokojem, ale jestem też osobą energiczną. Łatwo nawiązuje kontakty z dziećmi, jak również z dorosłymi.
Skończyłam szkołę dla rodziców i wychowawców z zakresu wychowania i rozwoju emocjonalnego dzieci.
Mam wielkie serce i wspieram dzieci w rozwoju fizycznym, społecznym, emocjonalnym i intelektualnym. Jestem cierpliwa, opanowana i spostrzegawcza. Dużo chwalę dzieci, by wzmacniać ich samoocenę, dodatkowo posiadam umiejętności artystyczno-techniczne, co jest również moją pasją. Staram się motywować i zachęcać dzieci do współpracy. Chcę umożliwić dzieciom poznawanie świata oraz rozwijanie skrzydeł.
Aleksandra Olczyk
Neurologopeda, psychopedagog, terapeuta ręki i stopy, terapeuta miofunkcjonalny, praktyk Metody Tomatisa lvl 1.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Nauk Społecznych i Medycznych w Lublinie.
Doświadczenie w pracy zdobywałam już na studiach, uczestnicząc w licznych praktykach logopedycznych w wielu renomowanych warszawskich placówkach, szpitalach, poradniach (m.in. Instytut Matki i Dziecka, Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „TOP”, Instytut Głuchoniemych, Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabosłyszących, Poradnia Logopedyczna „Logann“, Poradnia Foniatryczna – Centralny Szpital Kliniczny na Banacha). Odbyłam także staż logopedyczny w Centrum Terapii Autyzmu SOTIS, gdzie prowadziłam indywidualną terapię logopedyczną dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz szkolnym.
W mojej 15-letniej pracy zawodowej mam i miałam przyjemność pracować z dziećmi z różnymi zaburzeniami i trudnościami (m.in. ASD, afazja, dyzartria, dyslalia, niedosłuch, jąkanie, APD, FAS, ZA).
W pracy cechuje mnie profesjonalizm, indywidualne podejście do każdego dziecka i przede wszystkim uśmiech. Połączenie partnerskiego podejścia do dzieci wraz z wieloletnim doświadczeniem w pracy w wielu przedszkolach pozwala mi prowadzić przyjazną dla dziecka i skuteczną terapię logopedyczną.
Pragnę by terapia logopedyczna nie kojarzyła się dzieciom ze żmudną pracą, lecz była odkrywaniem prawidłowej wymowy poprzez naukę i wesołą zabawę. Zajęcia staram się urozmaicać wieloma własnymi ciekawymi pomocami, ćwiczeniami logopedycznymi oraz grami edukacyjnymi.
Prywatnie mama Aleksandra💙
Uzależniona od książek📚 i podróży✈️🌎
Posiadaczka czarnego kota, który pecha nie przynosi😻🐾
Staram się na bieżąco pogłębiać swoją wiedzę logopedyczną uczestnicząc w szkoleniach, kursach, konferencjach.
Lista przebytych kursów/szkoleń oraz dodatkowo:
- Członek PZL – Polskiego Związku Logopedów
- Kurs ABC stymulowania poprawnego rozwoju mowy
- Kurs Podstawy anatomii dla logopedów cz. 1. Mięśnie głowy i szyi
- Kurs Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży
- Kurs Multidyscyplinarnej Diagnozy i Terapii Autyzmu
- Kurs Diagnoza funkcjonalna: połykanie, żucie, pozycje spoczynkowe, oddychanie
- Kurs TERAPIA MIOFUNKCJONALNA – Kompleksowy program obszaru orofacjalnego I i II stopień
- Szkolenie Całościowe spojrzenie w terapii miofunkcjonalnej
- Szkolenie Bajkoterapia, czyli terapeutyczna rola bajek
- Szkolenie Diagnoza lateralizacji
- Szkolenie LATERALIZACJA istota procesu, diagnoza i strategie terapeutyczne
- Szkolenie Lateralizacja – czyli o rozwoju orientacji dziecka w prawej i lewej stronie ciała oraz rozwoju dominacji półkul mózgowych
- Szkolenie Podstawowe zasady terapii behawioralnej
- Szkolenie Jąkanie – skuteczne techniki pracy logopedycznej okiem praktyka
- Szkolenie Terapia niepłynności mowy dzieci w wieku przedszkolnym – jąkanie wczesnodziecięce
- Szkolenie TUS – Trening Umiejętności Społecznych
- Szkolenie Wykorzystanie techniki taipingu w terapii logopedycznej
- Szkolenie Terapia ręki i stopy poziom I i II
- Szkolenie z Metody Tomatisa Poziom 1 (praktyk)
- Szkolenie Słuch fonemowy i fonetyczny – teoria i praktyka
- Szkolenie Masaż logopedyczny
- Szkolenie Wpływ zakłóceń przetwarzania sensorycznego na rozwój mowy. Sposoby postępowania
- Szkolenie Ankyloglosja – wędzidełko języka. Diagnoza i terapia przed i po zabiegu.
- Szkolenie Seplenienie boczne – diagnoza, metody korekcji i terapia
- Szkolenie Rola wczesnej diagnozy dziecka ze spektrum autyzmu w procesie terapii
- Szkolenie Warsztat wywoływania głosek
- Szkolenie Diagnoza i terapia ankyloglosji
- Szkolenie Wprowadzenie AAC i innych metod alternatywnych dziecku niemówiącemu
- Szkolenie Strategie postępowania logopedycznego w terapii AWI
- Szkolenie Terapia logopedyczna dziecka z wadą słuchu
- Szkolenie Wprowadzenie do masażu pulsacyjno-palpacyjnego z elementami neuroterapii
- Szkolenie Wprowadzenie do metody werbo-tonalnej
- Szkolenie Ćwiczenia pamięci jako stymulacja lewej półkuli w terapii logopedycznej
- Szkolenie Terapia logopedyczna dziecka z opóźnionym rozwojem mowy
- Szkolenie Echolalia – jak ćwiczyć, by wykorzystać jej potencjał
Klaudia Radziejewska
Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Uzyskałam tytuł magistra pedagogiki na specjalizacji Pedagogika Przedszkolna, broniąc pracę dyplomową pt. „Czynności racjonalizatorskie dzieci 5‑letnich w Niepublicznym Przedszkolu Integracyjnym Mali Olimpijczycy w Pruszkowie“.
Ukończyłam również Chrześcijańską Akademię Teologiczną w Warszawie, gdzie zdobyłam podwójny tytuł licencjata na kierunku Pedagogika, broniąc prace dyplomowe na temat problemów w uczeniu się matematyki (dyskalkulii) dzieci w wieku szkolnym oraz oglądania przez dzieci programów telewizyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem bajek, kreskówek i filmów animowanych.
Byłam drużynową pruszkowskiej Gromady Zuchowej „Leśna Gromada“, prowadziłam zbiórki zuchowe dla dzieci, a następnie wyjechałam wraz z podopiecznymi na dwutygodniową kolonię zuchową do lasu, gdzie odcięci od telefonów komórkowych, tabletów, komputerów i innych, spędziliśmy miło czas na łonie natury.
Od roku jestem wychowawcą w grupie Jeżyków.
Posiadam Certyfikat Animatora Zabaw, gram na gitarze, śpiewam, lubię prace manualne.
Prywatnie mama dwuipółrocznych bliźniaków i kochającej książki 6‑latki.
Byłam uczestnikiem szkoleń i konferencji: „TUS“, „Organizowanie doświadczeń przyrodniczych wśród dzieci. Jak skutecznie angażować dzieci, wspomagając je w rozwoju umysłowym“, „XXIV Ogólnopolskiej Konferencji – Origami w terapii i edukacji“, „Dokąd zmierzamy w wychowaniu przedszkolnym – w poszukiwaniu wartości w edukacji małego dziecka w XXI wieku“, „Kurs przygotowawczy dla kandydatów na wychowawców wypoczynku“.
Marta Stanaszek – nauczyciel wspomagający, terapeuta SI
Pracę z dziećmi zaczęłam wiele lat temu. Moimi podopiecznymi były również dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Obecnie pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym, uwagę skupiając m.in. na problemach związanych ze spektrum autyzmu i zaburzeniach integracji sensorycznej. Wspieram dzieci, prowadząc także zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, gdzie wymagane jest indywidualne podejście i pomoc w opanowaniu konkretnych umiejętności.
Skończyłam edukację i terapię osób ze spektrum autyzmu oraz psychologię dzieci i młodzieży. Obecnie interesuje mnie tematyka rozwoju osobistego, kończę studia coachingu.
Interesują mnie zagadnienia związane z osiąganiem wewnętrznego spokoju, równowagi, wzmacniania poczucia szczęścia, jak i komunikacją, relacjami międzyludzkimi oraz zaburzeniami wieku dziecięcego.
Jestem osobą bezpośrednią, zdecydowaną, lubiącą jasne komunikaty. Kocham sztukę – odgrywa ona w moim życiu ważną rolę. Mam doświadczenie w prowadzeniu warsztatów artystycznych, jestem estetką, lubię kolory i możliwość wyrażania siebie poprzez sztukę plastyczną.
Swoje zainteresowania pogłębiam, uczestnicząc w ciekawych szkoleniach i warsztatach. Oto niektóre:
- TUS – Trening Umiejętności Społecznych,
- Arteterapia,
- Hortikuloterapia,
- Silwoterapia,
- Bajkoterapia,
- Terapia ręki,
- Metoda ruchu rozwijającego Veroniki Sherbone,
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)
- Praca z emocjami przy wykorzystaniu sztuki,
- Budowanie pewności siebie u dziecka,
- Gry i zabawy arteterapeutyczne
- Rozwijanie aktywności twórczej u dzieci,
- Poezjoterapia,
- Teatroterapia,
- Relaksacja w terapii i pedagogice,
- Mindfulness – trening uważności.
Agata Sułkowska – pedagog, terapeuta integracji sensorycznej
Jestem absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Ukończyłam studia licencjackie i magisterskie na kierunku Fizjoterapia.
W przedszkolu pracuję jako terapeuta integracji sensorycznej. Kurs integracji sensorycznej I i II stopnia ukończyłam w Polskim Stowarzyszeniu Integracji Sensorycznej.
Jestem również praktykiem Metody Tomatisa na 1 i 2 poziomie co uprawnia mnie do prowadzenia treningu słuchowego Tomatisa i oceny profilu słuchowego. Dodatkowo jestem w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Przygotowanie pedagogiczne.
Uczestniczyłam w wielu szkoleniach, m.in.:
- „Diagnoza różnicowa zaburzeń dzieci ze spectrum autyzmu. Podstawowe założenia pracy metodą SI w terapii dzieci z autyzmem“
- „Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych“
- „Wybiórczość pokarmowa u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej“
- „Rehabilitacja w zaburzeniach rozwojowych niemowląt od 0–12 miesięcy “
- kurs masażu I i II stopnia, kurs masażu bańką chińska i kamieniami wulkanicznymi
- kurs terapii manualnej UEX wg Kaltenborna i Evjentha (moduł I)
Prywatnie jestem mamą 5‑letniej Oli. W wolnym czasie lubię czytać książki, tańczyć i pływać.
Marta Wrzochal – oligofrenopedagog, nauczyciel
Ukończyłam studia pedagogiczne na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami terapii pedagogicznej oraz studia podyplomowe z edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną – oligofrenopedagogikę.
Jestem nauczycielem od 12 lat. Praca z dziećmi to dla mnie radość i satysfakcja z wiedzy i umiejętności jakie zdobywają. Jestem dumna z każdej nowej umiejętności jaką uda nam się wspólnie wypracować.
Byłam uczestnikiem wielu szkoleń i konferencji: „Skuteczne metody rozwoju dziecka”, „ Senso-psoty- zabawy wspomagające rozwój dziecka w oparciu o teorię SI”, „TUS”, „Bajkoterapia”, „Metoda ruchu rozwijającego Veroniki Sherborne”- I stopień, „Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania”, „SIguma muzyczno – sensoryczne inspiracje Krainy Muzyki”
Staram się rozwijać swoje zainteresowania i pasje, aby swoją wiedzę wykorzystać jak najlepiej dla dobra dzieci i ich rozwoju.
Dodatkowo jestem instruktorem jazdy konnej oraz dogoterapii.
Staram się zaszczepiać w dzieciach miłość do zwierząt i empatię , zwracać ich uwagę na to ‚że one też mają uczucia , przeżywają i zasługują na szacunek ze strony człowieka.
Praca z dziećmi nauczyła mnie patrzenia na świat ich oczami. Staram się zawsze postrzegać świat z perspektywy „małego” człowieka, gdyż jest to kluczem do poznania dziecka, jego potrzeb i zachowania.
Małgorzata Jadczyk
Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyłam studia I stopnia na kierunku Pedagogika, na specjalności Edukacja Przedszkolna z Elementami Edukacji Wczesnoszkolnej.
Ukończyłam wiele szkoleń, m.in.: „Arteterapia”. „Bajkoterapia”, „Psychologia koloru”, „Sensoplastyka”, „Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne”…
Zagadnienia ze szkoleń wykorzystuję w codziennych zajęciach dydaktycznych w celu ich uatrakcyjnienia.
Pracę z dziećmi zaczęłam 5 lat temu. Początkowo jako opiekunka, a już od 4 lat w przedszkolu. Jestem osobą odpowiedzialną, troskliwą oraz kreatywną. Łatwo nawiązuję kontakt z dziećmi. Ogromną przyjemność sprawia mi prowadzenie zajęć z wykorzystaniem różnych technik plastycznych.
Prywatnie interesuję się grafiką i rysunkiem.